Reklamacje

W Just You dokładamy wszelkich starań, aby każdy produkt był dopracowany w najmniejszym szczególe i spełniał najwyższe standardy jakości.
Jeśli jednak zdarzy się, że produkt wymaga reklamacji – prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą instrukcją:
Jak złożyć reklamację?

  1. Wypełnij formularz reklamacji dostępny tutaj i prześlij go wraz ze zdjęciami zgłaszanej wady na adres e-mail: biuro@just-you.pl.
    Dzięki temu będziemy mogli szybciej rozpocząć proces reklamacyjny.
  2. Spakuj reklamowany produkt i wraz z wydrukowanym formularzem reklamacji oraz dowodem zakupu odeślij go na adres:
    Just You.pl – Reklamacja
    Justyna Gońka
    ul. Kobierzyńska 220
    30-382 Kraków
    📞 +48 666 664 491
    📧 biuro@just-you.pl
  3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia do nas produktu.

    Reklamacji nie podlegają:
  • różnice w odcieniach i barwach wynikające z indywidualnych ustawień monitorów i ekranów urządzeń Klientów.
  • uszkodzenia mechaniczne, które nie wynikają z wad jakościowych produktów,
  • wady powstałe wskutek nieprzestrzegania zasad prania i pielęgnacji,
  • wady wynikające z naturalnego zużycia materiału,